ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЗУПИНЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ МІСТА ЛИПОВЕЦЬ

У зв’язку з пониженням температури повітря, відповідно до протоколу комісії з питань ТЕБ та НС у місті Липовець від 26.02.2018 № 8, керуючись ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Липовецьким міським головою було прийняте розпорядження про призупинення освітнього процесу у дошкільних навчальних закладах №1 та №2 м.Липовець з 27 лютого по 3 березня 2018 року. Завідуючим ДНЗ №1 та №2 провести відповідну роз’яснювальну роботу серед батьків, забезпечити на цей період чергування робочих груп у дошкільних установах та роботу щодо функціонування опалювальних систем, провести позапланові інструктажі із безпеки життєдіяльності та роботи в надзвичайних умовах.

Україна відзначає День Героїв Небесної Сотні

У ці лютневі дні ми згадуємо героїчну і водночас трагічну сторінку нашої історії. Ми вклоняємося Героям, які віддали життя, виборюючи свободу і відстоюючи демократичні цінності та європейський вибір українського суспільства.

Ми не маємо права забути ту страшну зиму 2014 року, яка назавжди змінила нашу країну.

Подвиг Героїв Небесної Сотні не був марним. Їх загибель змусила багато що переосмислити, переоцінити і переглянути. Саме завдяки їх героїзму і самовідданості стало можливим об’єднання народу і, урешті-решт, оновлення держави.

Події Євромайдану зумовили докорінні зміни у душах, серцях та свідомості українців. Революція Гідності згуртувала і зробила наш народ сильнішим.

З метою вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні, на центральній площі міста, біля Меморіалу Слави, Липовецький міський голова Микола Терентійович Грушко спільно з колективом міської ради, духовенством, представниками районної влади, працівниками установ, організацій та жителями міста провели поминальні панахиди та жалобні заходи. Пам’ять Небесної Сотні вшанували хвилиною мовчання та покладанням квітів.

Ми повинні вшановувати Героїв Небесної Сотні не лише в ці жалобні дні. Справедливою даниною світлої пам’яті полеглих патріотів має бути наша щоденна копітка праця в ім’я успішної європейської України, про яку вони мріяли.

Сьогодні День вшанування учасників бойових дій на території інших держав.

Відзначення в Україні Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав свідчить про глибоку повагу суспільства до людей, яким довелося в мирні повоєнні роки нести нелегку військову службу в гарячих точках світу. Ця пам’ятна дата приурочена до роковин виведення радянських військ з Афганістану у 1989 році.

Представники виконавчого комітету Липовецької міської ради вшанували полеглих воїнів хвилиною мовчання та поклали квіти до підніжжя пам’ятного знаку воїнам-інтернаціоналістам Липовеччини, що знаходиться у парку по вулиці В. Липківського.

Цього дня ми вшановуємо тих, кому довелося брати участь у бойових діях на теренах інших держав.

15 ЛЮТОГО 2018 РОКУ В МІСЬКІЙ РАДІ ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

На порядку денному були розглянуті наступні питання:

  1. Про стан справляння плати за землю.

Інформувала: Мальована Н.В.- спеціаліст відділу правової та кадрової

роботи виконкому міської ради.

  1. Про дотримання чинного законодавства підприємствами та установами, розміщеними на підвідомчій території, в питанні організації безпеки праці на виробництві.

Інформувала: Карбівська Н.В.-заступник міського голови.

  1. Про надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам міста.

Інформував: Грушко М.Т. міський голова.

  1. Про надання одноразової матеріальної допомоги на поховання громадян.

Інформував: Печолат О.В.-керуючий справами виконкому міської ради.

  1. Про надання дозволу на зрізання дерев.

Інформував:  Печолат О.В.-керуючий справами виконкому міської ради.

  1. Про впорядкування адреси будинковолодіння.

Інформував: Печолат О.В.-керуючий справами виконкому міської ради.

  1. Про затвердження проекту регуляторного впливу «Про затвердження Положення про порядок списання майна комунальної власності територіальної громади м.Липовець Вінницької області».

Інформував: Кропивницький С.С.-заступник міського голови.

  1. Про затвердження проекту регуляторного акту «Про затвердження тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів Липовецьким КП «Комунсервіс».

Інформував: Кропивницький С.С.-заступник міського голови.

Всі прийняті рішення із зазначених вище питань порядку денного були прийняті за принципами законності, гласності та колегіальності.

Додаток 1

до рішення виконкому Липовецької міської ради

15.02.2018р.  № 19

Аналіз регуляторного впливу

проекту регуляторного акту – рішення Липовецької міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець

1.Проблема, яку пропонується вирішити

Цей регуляторний акт розроблений у зв’язку з відсутністю на цей час законодавчо встановленого механізму та способів списання майна  комунальної власності територіальної громади міста та з метою встановлення єдиних вимог до списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець. В тому числі передане в господарське відання чи оперативне управління до підприємств, установ, організацій, закладів, ефективного використання майна, здійснення належного контролю за списанням основних засобів, що є комунальною власністю територіальної громади м. Липовець, спрощення порядку ведення бухгалтерського обліку та звітності.

2.Цілі державного регулювання

Визначення механізму та способів списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Липовець,  через те, що воно не може бути в установленому порядку відчужене,  безоплатно передане  державним  підприємствам, установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути  економічно недоцільне),  у разі, коли таке майно морально чи фізично зношене, непридатне  для  подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема  у  зв’язку  з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним  переоснащенням,  або  пошкоджене  внаслідок  аварії  чи стихійного  лиха,  або  виявлене  в  результаті  інвентаризації як
нестача.

3.Визначення альтернатив та їх оцінка.

Прийняття вказаного рішення міською радою є єдиним способом досягнення поставленої мети в межах правового поля, оскільки:

– відповідає вимогам чинного законодавства;

– забезпечує досягнення цілей державного регулювання;

– забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;

– повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми;

– забезпечує реалізацію повноважень міської ради як власника комунального майна територіальної громади міста.

Альтернативними способом досягнення мети регулювання буде:

– чекати, доки проблема буде врегульована на державному рівні;

– залишити ситуацію, яка склалася, без врегулювання.

Обидва альтернативні способи є неприпустимими,  іншого способу розв’язання проблеми не існує.

  1. Механізми, що застосовуються для розв’язання проблеми

Для розв’язання проблеми, зазначеної в пункті 1 цього аналізу, пропонується прийняти рішення міської ради «Про затвердження Порядку списання майна,  яке належить до комунальної власності територіальної громади   м. Липовець».

Рішення буде прийняте після його оприлюднення на офіційному веб-сайті Липовецької міської ради в мережі Інтернет та в газеті «Липовецькі вісті» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань з подальшим відстеженням результативності регуляторного акта.

Розроблення рішення міської ради, що аналізується, здійснюється за принципами:

а) законності;

б) гласності (відкритості та загальнодоступності);

в) колегіальності;

г) урахування пропозицій;

д) економічної та юридичної обґрунтованості, тощо.

Як показав досвід, ступінь ефективності правового регулювання є достатньо високим, що обумовлюється характером засобу вирішення проблеми.

  1. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей

 у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості провадження та виконання вимог регуляторного акту

Застосування Положення дозволить:

  • спростити порядок списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Липовець;
  • ефективніше здійснювати діяльність підприємствам, установам, організаціям, закладам, майно яких належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець;
  • спростити порядок ведення бухгалтерського обліку та звітності;
  • спрямувати кошти для додаткового розвитку підприємствам, установам, організаціям, закладам.

До негативних обставин, які можуть впливати на виконання вимог рішення міської ради, що аналізується можна віднести:

– недотримання фізичними та юридичними особами  рішення міської ради, що аналізується, інших законодавчих актів;

– зміна законодавства, прийняття на державному рівні інших умов списання комунального майна.

Разом з тим, прийняття рішення міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець»  зобов’язує підприємства, установи, організації, заклади, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Липовець,  виконувати встановлені ним вимоги.

Впровадження рішення міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець після його прийняття має здійснюватися Липовецькою міською радою та її виконавчим комітетом.

Здійснення контролю за дотриманням зазначеного рішення має здійснюватися систематично.

Негативного впливу від прийняття даного регуляторного акту не передбачається. Для впровадження вимог цього регуляторного акту не потрібно додаткових витрат з міського бюджету.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття 

запропонованого регуляторного акта.

Завдяки прийняттю розробленого проекту рішення ради досягнення передбачених ним цілей буде забезпечуватись існуванням нормативно-правового акту, що дозволить ефективніше здійснювати фінансово-господарську та іншу діяльність  підприємствам, установам, організаціям, закладам, майно яких належить до комунальної власності територіальної громади м. Липовець.

Очікувані вигоди:

для суб’єктів господарювання (комунальних підприємства) та  установ, організацій, закладів  – можливість дотримання вимог чинного законодавства у сфері списання комунального майна, отримання додаткових коштів для відновлення та розвитку;

для органів місцевого самоврядування – часткове зменшення витрат з бюджету на утримання майна;

для територіальної громади – покращення інфраструктури міста, якості життя, послуг, які надаються підприємствами, установами, організаціями, закладами міста.

Витрати: для органу місцевого самоврядування, територіальної громади міста Липовець та підприємств, установ, організацій, закладів – відсутні крім часових витрат на розробку та підготовку необхідних документів.

  1. 7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту

Строк дії регуляторного акту необмежений, зміни та доповнення вноситимуться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

  1. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показники, які характеризують наслідки дії регуляторного акта:

– зменшення видатків міського бюджету, підприємств, установ, організацій, закладів комунальної власності територіальної громади міста на утримання неліквідного майна;

– можливість для  підприємств, установ, організацій, закладів комунальної власності територіальної громади міста спрямовувати кошти, отримані від списання майна, на власний розвиток та відновлення;

– вдосконалення порядку списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Липовець.

  1. Визначення заходів по відстеженню результативності

 регуляторного акта в разі його прийняття

      Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснено під час розробки даного проекту регуляторного акта.

Повторне відстеження здійснюється через рік після набрання чинності акта, але не пізніше ніж через два роки.

Періодичні відстеження – кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта.

Заступник міського голови                             Сергій КРОПИВНИЦЬКИЙ

                                                                                                             Додаток 2

до рішення виконкому Липовецької міської ради

                                                                                                 15.02.2018 № 19

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок списання майна, яке належить до комунальної

власності територіальної громади м.Липовець

 

Загальна частина

1. Це Положення розроблено згідно ст. 327 Цивільного кодексу України та відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.07 № 1314 “Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності” (із змінами) і визначає порядок списання майна для установ, організацій, підприємств (надалі – суб’єкти господарювання), що перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Липовець.

2.Списанню підлягає майно, що не може бути в установленому  порядку відчужене,  безоплатно передане державним  підприємствам,  установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані  інші способи управління (або їх застосування може бути  економічно  недоцільне),  у разі, коли таке майно морально чи фізично зношене,  непридатне  для  подальшого використання суб’єктом господарювання,  зокрема  у  зв’язку  з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним  переоснащенням,  або  пошкоджене  внаслідок  аварії  чи  стихійного  лиха,  або  виявлене  в  результаті  інвентаризації як  нестача.   При  цьому  майно,  виявлене  в  результаті інвентаризації як  нестача,    списується    з   подальшим   його   відображенням   в  бухгалтерському  обліку в порядку, встановленому Мінфіном.
Морально  застаріле  та  фізично  зношене майно, придатне для  подальшого  використання,  може  передаватися  до сфери управління  міської ради з подальшим його закріпленням за  відповідними  закладами,  установами  та  організаціями.

Прийняття рішення про списання майна

            3. Списання майна здійснюється суб’єктом  господарювання,  на
балансі  якого  воно  перебуває,  на підставі прийнятого міською радою рішення про надання згоди на його списання.

Списання  повністю  амортизованих  основних фондів (засобів),
інших  необоротних  матеріальних  активів суб’єкта господарювання,
первісна  (переоцінена)  вартість  яких  становить менш як 10 тис.
гривень,   здійснюється  за  рішенням  керівника суб’єкта господарювання відповідно до  порядку встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.07 №1314 «Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності».

  1. Списання з балансів суб’єктів господарювання нерухомого майна, автотранспортних засобів, основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить більше 10 тис. грн., здійснюється з дозволу міської ради.
  2. З метою отримання згоди міської ради на списання майна суб’єкт господарювання подає міській раді разом із зверненням стосовно списання майна такі документи:

– техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна, а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;

– відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку, (додаток 1);

– акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (додаток 2);

– акт технічного стану майна, затверджений керівником підприємства;

– відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);

– письмовий висновок експерта про неможливість або неефективність проведення відновлювального ремонту;

– копію наказу про створення постійно діючої комісії зі списання майна, завірену відповідальною особою;

– протокол засідання постійно діючої комісії зі списання (підписаний усіма членами комісії та затверджений керівником);

– копію технічного паспорта (за наявності), свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу.

Утворення суб’єктом господарювання комісії зі списання майна,

її завдання та повноваження

  1. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна (далі комісія), головою якої є заступник керівника суб’єкта господарювання, а членами        – головний бухгалтер або його заступник,

працівники інженерних, технічних, технологічних, обліково-економічних та інших служб суб’єкта господарювання, а також залучені за вимогою міської ради її представники та інші фахівці.

Склад комісії  затверджується  розпорядчим  актом за підписом
керівника суб’єкта господарювання.

  1. Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності автомобілів, нагрівальних котлів, підйомників та інших необоротних активів, які перебувають під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, що додається до акта.
  2. Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щорічно або за потребою.
  3. Комісія:

– проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;

– проводить огляд майна з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів, відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;

– визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції;

– установлює конкретні причини списання майна (моральна застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкодженням внаслідок аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення, або виявлення в результаті інвентаризації як недостача);

– визначає можливості використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об’єкта, що підлягає списанню;

– здійснює контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню, придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках;

– складає відповідно до законодавства акти на списання майна за встановленою типовою формою.

  1. За результатами роботи складається протокол засідання комісії, до якого додаються:

– акт про інвентаризації майна, що пропонується до списання;

– акти технічного стану майна, що пропонується до списання;

– акти про списання майна;

– інші документи (копія акта про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо).

У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо шляхів використання майна, списання якого за висновками комісії є недоцільним, заходи з відшкодування вартості майна, в результаті якого виявлена недостача, чи розукомплектованого.

Протокол засідання комісії підписується всіма членами комісії. У разі незгоди з рішенням комісії її члени мають право викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

У разі списання майна, пошкодженого внаслідок аварії чи стихійного лиха, до акта на його списання додається належним чином завірена копія акта про аварію, в якій зазначаються причини, що призвели до неї.

При списанні автотранспортних засобів вказується пробіг автомобіля і дається технічна характеристика агрегатів і деталей автомобіля та можливість подальшого використання основних деталей і вузлів, які можуть бути отримані в результаті демонтажу.

На автотранспорт та інше майно (в разі необхідності), що підлягає списанню шляхом продажу та повної ліквідації складається незалежна(експертна) оцінка та рецензія на експертну оцінку.

Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб’єкта господарювання.

Механізм списання майна

  1. Розбирання, демонтаж майна, що пропонується до списання, проводиться тільки після прийняття міською радою рішення про надання згоди.
  2. Розбирання, демонтаж та списання майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних господарських операцій згідно з цим Положенням забезпечується безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває майно.
  3. Усі деталі, вузли , матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.

Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).

  1. Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання майна, проводиться відповідно до чинного законодавства.
  2. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб’єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів, дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
  3. Забороняється знищувати, здавати в брухт з кольорових і чорних металів техніку, апаратуру, прилади та інші вироби, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення та одночасного оприбуткування придатних для подальшого використання деталей.
  4. Кошти, що надійшли в результаті списання майна, залишаються у розпорядженні установи, організації, підприємства.
  5. Суб’єкти господарювання, яким надано дозвіл на списання майна, згідно з цим Положенням, зобов’язані у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування подати в міську раду звіт про списання майна (додаток 3).
  6. Керівник суб’єкта господарювання та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання міській раді достовірних матеріалів, передбачених цим Положенням.
  7. Керівник суб’єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Положення.
  8. Міська рада забезпечує у межах своїх повноважень та відповідно до законодавства здійснення контролю за дотриманням вимог цього Положення та цільовим використанням коштів.

Керуючий справами(секретар)

виконавчого комітету міської ради                                    Олег ПЕЧОЛАТ

                               

УКРАЇНА

ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

ЛИПОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ   КОМІТЕТ

   РІШЕННЯ

 

Від    15 лютого    2018 року                                                                      № 20

Про затвердження проекту регуляторного акту

«Про затвердження тарифів на послуги з

вивезення та захоронення твердих побутових

 відходів Липовецьким КП «Комунсервіс»

Відповідно до  ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 7; 31 Закону України «Про житлово – комунальні послуги»,   керуючись ст. 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №1010 від 26.07.06 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», на підставі звернення Липовецького КП «Комунсервіс» та з метою підвищення якості надання   послуг, стабілізації фінансово-економічного стану підприємства та враховуючи зростання мінімальної заробітної плати, вартості енергоносіїв, матеріальних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та інших витрат,  виконавчий комітет

 ВИРІШИВ:

Розпочати процедуру розгляду та прийняття рішення виконавчого комітету міської ради як проекту регуляторного акту такого змісту:

«1. Встановити нові тарифи на послуги з вивезення та захоронення       твердих побутових відходів, що надаються Липовецьким КП «Комунсервіс»  у розмірі (за рік)

– для населення  – 209,27 грн/м3 ;

– для бюджетних установ – 219,24 грн/м3 ;

– для інших споживачів – 239,18 грн/м3»

  1. Рішення виконавчого комітету від 03.06.2011 року №133 та від 01.03.2013 року №28 «Про встановлення тарифів на роботи та послуги, що надає КП «Комунсервіс», вважати такими, що втратили чинність.
  2. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кропивницькому С.С.:

–  забезпечити оприлюднення й обговорення даного рішення та аналізу регуляторного впливу (додається) згідно з вимогами чинного законодавства;

– опрацювати надані зауваження та пропозиції й винести проект рішення на затвердження виконавчим комітетом міської ради в терміни, передбачені чинним законодавством».

Міський голова                                                            Микола ГРУШКО

Кропивницький С.С.

Назаренко О.О.

Печолат О.В.

                                                                                                                  Додаток до рішення виконкому

                                                                                                    міської ради від 15.02.2018р. № 20

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення виконавчого комітету Липовецької міської ради «Про затвердження тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів Липовецьким КП «Комунсервіс»

  1. Проблема, яку пропонується вирішити

Основними причинами перегляду тарифів на вивезення та захоронення твердих побутових відходів є те що, діючі тарифи, затверджені рішенням Липовецької міської ради від 03.06.2011 року №133, були розроблені Липовецьким комунальним підприємством «Комунсервіс» ще у 2011 році.

З метою приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, в зв’язку з суттєвими змінами, а саме:

– ріст мінімальної заробітної плати з 960 грн. до 3723 грн. – на 388 %, і як наслідок витрат на оплату праці;

– ріст вартості паливно-мастильних матеріалів (дизельного пального) з 9,49 грн. до 30,49 грн. – на 321 %;

– ріст витрат на ремонт, амортизацію та інше.

Таким чином, діючі тарифи не відшкодовують витрати на їх надання у повному обсязі, що призведе до допущення збитковості підприємства КП“Комунсервіс”.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» виникла необхідність встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів.

Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про житлово-комунальні послуги” повноваження щодо регулювання тарифів на житлово- комунальні послуги, у т.ч. вивезення та захоронення побутових відходів, що надаються підприємствами незалежно від форми власності, належать органам місцевого самоврядування. Рівень тарифів повинен відповідати економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво.

Комунальним підприємством Липовецький КП «Комунсервіс» подано розрахунки тарифів на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів. Ці розрахунки подані до виконавчого комітету Липовецької міської ради для прийняття відповідного рішення.

  1. Мета та цілі регулювання

З метою вдосконалення роботи з поліпшення стану благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в населених пунктах забезпечення своєчасних розрахунків за енергоносії, стабілізації фінансового стану підприємства за рахунок збалансування доходів і видатків, створення економічного підґрунтя для переобладнання зношеного обладнання запроваджується встановлення нових економічно- обгрунтованих тарифів на вивіз та захоронення побутових відходів.

3.Визначення альтернатив та їх оцінка

Альтернативним заходом для комунального підприємства могло би бути

– зменшення тарифів на паливно-мастильні матеріали, основні технологічні матеріали, зменшення заробітної плати – даний варіант можливий лише при умовах прийняття державними структурами відповідних рішень;

–  або одержання дотації з місцевого бюджету на відшкодування різниці встановленого тарифу та фактичної собівартості з урахуванням рівня рентабельності, але  це призведе до зменшення видатків на соціально- економічний розвиток міста.

Таким чином, альтернативні методи не можливі, тому вирішення проблеми можливе лише у разі встановлення тарифів на послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів на запропонованому рівні.

 Переваги обраного способу.

Перевагами впровадження проекту регуляторного акта є:

– приведення тарифів на послуги на вивіз ТПВ, що надаються Липовецьким КП «Комунсервіс» до рівня економічно обґрунтованих;

– забезпечення стабільної роботи Липовецького КП «Комунсервіс»;

-забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії, своєчасну виплату заробітної плати робітникам;

– закупівля контейнерів, впровадження кращих технологій з метою підвищення якості послуг.

 Недоліки обраного способу.

Зростання тарифів для суб’єктів господарювання та населення на вивезення та захоронення твердих побутових відходів. Проте, отримання субсидії поширюється на дану послугу після укладання відповідного договору.

  1. Механізми, що застосовуються для розв’язання проблеми

З метою врахування інтересів як мешканців так і комунального підприємства Липовецького КП «Комунсервіс»– для розв’язання проблеми забезпечення сталого вивезення та захоронення побутових відходів з одного боку та поліпшення фінансового стану з другого боку рішенням Липовецької міської ради здійснюється державне регулювання шляхом затвердження розрахованих Липовецьким КП «Комунсервіс» тарифів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».

Дане рішення передбачає встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів, що надаються Липовецьким КП «Комунсервіс» для споживачів усіх форм власності, які складатимуть:

– для населення  – 209,27 грн/м3 (за рік);

– для бюджетних установ – 219,24 грн/м3 ;

– для інших споживачів – 239,18 грн/м3

5.Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту

У разі прийняття даного рішення буде вирішено питання приведення тарифів на послуги на вивіз та захоронення побутових відходів всіх категорій споживачів до економічно обґрунтованого рівня.

Запропоновані тарифи нададуть змогу поліпшити фінансовий стан підприємства, своєчасно сплачувати податки до бюджетів всіх рівнів, проведення розрахунків за використані енергоносії, забезпечувати працівників своєчасною заробітною платою.

  1. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту

Прийняття запропонованого регуляторного акта дозволить забезпечити надання своєчасних, безперебійних послуг з вивозу ТПВ за беззбитковими тарифами та можливість розвитку підпримєства.

Базові групи інтересів
Місцева влада
Вигоди Витрати
– забезпечення стабільного та якісного надання послуг з вивозу та захоронення ТПВ;

– зменшення кількості звернень (скарг) від споживачів щодо якості послуг з вивозу та захоронення ТПВ;

 

додаткових витрат не передбачається

Липовецький КП «Комунсервіс»
Вигоди Витрати
 – стабільна робота підприємства;

– надання послуг відповідної якості;

– забезпечення беззбиткової роботи підприємства;

– дотримання вимог чинного законодавства.

 

додаткових витрат не передбачається

Суб’єкти господарювання та населення
Вигоди Витрати
– забезпечення стабільного надання послуг з вивозу та захоронення ТПВ; збільшення витрат на оплату послуг з вивозу та захоронення ТПВ;

 

  1. Строк дії регуляторного акту

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковий. У разі виникнення необхідності до нього можуть бути внесені зміни.

У разі змін у діючому законодавстві, які можуть вплинути на дію даного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни.

  1. Показники результативності регуляторного акту

Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

– кількість укладених (переоформлених) договорів на вивіз ТПВ;

– загальний обсяг коштів, отриманих від реалізації послуг;

– обсяг коштів, що акумулюється на розвиток підприємства (після всіх необхідних видатків).

  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.

Відстеження результативності буде здійснюватись протягом усього терміну дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до виконавчого комітету Липовецької міської ради, з метою подальшого вдосконалення рішення.

Заступник міського голови                             Сергій КРОПИВНИЦЬКИЙ

Липовецька міська рада вітає з 97-річчям ветерана Другої світової війни, ветерана праці, чудову та мудру жінку нашого міста Ковалик Віру Іванівну!

Сьогодні, 15 лютого, свою 97 річницю святкує Ковалик Віра Іванівна – легендарна липівчанка, учасниця бойових дій, жінка яка виховала трьох чудових дітей і у своєму віці залишається життєрадісною, енергійною та бадьорою людиною.

За своє життя пройшла, наповнений подіями, героїчний шлях.

У 1942 році вона добровольцем пішла на фронт і була зарахована у п’яту танкову армію, вісімнадцятий танковий корпус в розвідувальний взвод.

Віра Іванівна була учасницею Сталінградської, Курської і Корсунь-Шевченківської битв, брала участь у визволенні Курської, Харківської, Полтавської, Кіровоградської, Вінницької областей, дійшла з боями до Румунії. Під час війни отримала поранення, контузії. В 1944 році демобілізована за станом здоров’я.

За бойові заслуги отримала багато нагород, кожна з яких їй дорога і має свою історію.

Після війни повернулася в рідне місто Липовець, працювала в державних установах до виходу на пенсію.

Представники виконавчого комітету Липовецької  міської ради,  у святковий день, щиро привітали Віру Іванівну, вручили подарунки, висловили вітальні слова та побажання.

За  працю і досягнення Ковалик Віру Іванівну удостоєно високої нагороди «За заслуги перед Липовеччиною».

Тож нехай її завжди супроводжують здоров’я, щастя, успіх, радість у домівці, родинне благополуччя та натхнення.

Державне агентство рибного господарства України повідомляє!

Відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» Кабінет Міністрів України Постановою № 979 від 30.09.2015 року затвердив «Порядок ведення Державного реєстру рибогосподарських водних об’єктів (їх частин)».

Реєстр створюється з метою інформаційного забезпечення моніторингу сучасного стану, планування, організації і здійснення заходів щодо охорони водних біоресурсів, їх раціонального використання та відтворення, контролю за одержанням достовірної інформації про обсяги використання водних біоресурсів та контролю за цільовим використанням водних об’єктів.

З цього приводу доводимо до відома суб’єктів аквакультури та користувачів водних біоресурсів, які знаходяться на території міста Липовець, про необхідність подачі інформації згідно з Додатками 1 та 2.

До заяви додаються: копії договору оренди (водного об’єкта, земельної ділянки, паспорта водного об’єкта або рибогосподарської технологічної водойми).

Для подачі інформації просимо звертатись до Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, Селянський гіров., 9 (тел.: (0432) 67-12-40 та  097-509-13-05).

Додаток 1

до Порядку

_________________________________________________________________

(орган реєстрації)

ЗАЯВА

про внесення інформації (змін до неї) до Державного

реєстру рибогосподарських водних об’єктів (їх частин)

Заявник __________________________________________________

(повне найменування, місцезнаходження юридичної особи,

___________________________________________________________________________

прізвище, ім’я та по батькові керівника юридичної особи

___________________________________________________________________________

або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця)

___________________________________________________________________________

організаційно-правова форма _________________________________________________

телефон/телефакс ___________________________________________________________

код за ЄДРПОУ_____________________________________________________________

реєстраційний номер облікової картки платника податків (для юридичних осіб) або серія та

номер паспорта, ким і коли виданий (для фізичних осіб – підприємців)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Прошу внести інформацію (зміни до неї) до Державного реєстру рибогосподарських водних

об’єктів (їх частин) про:

___________________________________________________________________________

найменування, місцезнаходження,

___________________________________________________________________________

найменування користувача (орендаря) рибогосподарського водного об’єкта (його частини),

___________________________________________________________________________

його цільове використання,

___________________________________________________________________________

основні об’єкти рибогосподарської діяльності (види водних біоресурсів),

___________________________________________________________________________

строк дії договору оренди (водного об’єкта, землі)

Надаю дозвіл на обробку моїх персональних даних з метою використання їх для ведення

державного реєстру рибогосподарських водних об’єктів (їх частин) згідно з вимогами

законодавства.

Додаток 2

до Порядку

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА

на внесення відомостей до Державного реєстру

рибогосподарських водних об’єктів (їх частин)

Реєстраційний номер __ __ __ __ __ __ __ __ __

Дата реєстрації           __ __ __ __ __ __ __ __

Розділ I. Інформація про орендаря рибогосподарського водного об’єкта (його частини)

 

Юридична особа  ___     Резидент ___ Нерезидент ___

Фізична особа       ___    Громадянин України        ____________________

Інше громадянство ___________________________

Орендар відсутній ____________________________

 

Повне найменування юридичної особи/прізвище, ім’я,

по батькові фізичної особи – підприємця

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Код згідно з ЄДРПОУ/податковий номер __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Реєстраційний номер облікової картки платника податків  __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Номер та серія паспорта __ __  __ __ __ __ __ __

Орган, що видав паспорт та дата його видачі

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Місцезнаходження (для юридичної особи)/ місце проживання (для фізичної особи):

Країна ___________________________

Індекс ___________________________

Область__________________________

Район____________________________

 

Місто (селище)_______________________

Вулиця _____________________

Буд.____

Корп._____

Кв.____

Строк дії договору оренди (водного об’єкта, землі) _______________________________

Розділ II. Інформація про рибогосподарський водний об’єкт (його частину)

Найменування рибогосподарського водного об’єкта (його частини):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Місцерозташування рибогосподарського водного об’єкта (його частини):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Розділ III. Цільове використання водного об’єкта (його частини)

 

Цільове призначення:          Рибальство     ___

Аквакультура ___

 

Розділ IV. Рибальство

Добування водних біоресурсів за 20__рік

Порядковий

номер

 

Найменування юридичної особи або прізвище,

ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця

 

Фактичний вилов водних

біоресурсів, центнерів

 

1 2 3
     

 

Розділ V. Аквакультура

Виробництво продукції аквакультури за 20__ рік

Порядковий

номер

 

Категорія

використання

водойми (для

вирощування

товарної риби,

рибопосадкового

матеріалу, інша)

 

Площа

водойми,

гектарів

 

  Виробництво продукції

аквакультури, кілограмів

 

Рибопродуктивність кілограмів на гектар
Товарна риба Рибопосадковий матеріал
1 2 3 4 5 6
           

Види об’єктів аквакультури

 

Найменування

продукції

аквакультури

 

Усього,

кілограмів

 

За видами об’єктів аквакультури, кілограмів

 

короп рослиноїдні інші
1 2 3 4 5
Товарна риба        
Рибопосадковий матеріал        

Надання рекреаційних послуг:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Липовецька міська рада та громадська організація «Ветерани міста Липовець» вітає з 90-річчям ветерана праці Липовецької центральної районної лікарні, чудову та мудру жінку нашого міста Цибровську Ганну Яківну

Сьогодні, 05 лютого, свій 90-річний ювілей святкує Цибровська Ганна Яківна – чуйна і талановита  людина. За своє життя вона виховала двох чудових синів, плідно працювала понад 45 років у Липовецькій центральній районній лікарні, передавала свій професійний та життєвий досвід молодому поколінню.

Міський голова Микола Грушко та голова громадської організації «Ветерани міста Липовець» Микола Шишківський у святковий день щиро привітали ювілярку, вручили подарунки та висловили вітальні слова та побажання.

Праця і досягнення Ганни Яківни відзначені численними подяками від територіальної громади. Тож нехай  завжди її супроводжують успіх, а глибокі знання, багатий життєвий і професійний досвід будуть завжди затребувані для липівчан.

Здоров’я, щастя, добра і благополуччя Вам і Вашим рідним та близьким!

 

Прийміть найщиріші привітання з нагоди Дня Соборності України!

ДОРОГІ ЛИПІВЧАНИ!

День Соборності України є втіленням багатовікової мрії українців про свободу і незалежність.
Відзначення Дня Соборності – це нагальна суспільна потреба та наш моральний обов’язок для збереження світлої пам’ятї незліченних жертв, принесених українським народом на вівтар Незалежності.

Сьогодні липівчани здійснили покладання квітів до пам’ятного знаку загиблим в зоні АТО та до Меморіалу Слави. Всі ми розуміємо, що це св’ято затьмарене трагічними подіями на Сході країни, які несуть загрозу Соборності України. Тому, особлива шана та подяка воїнам АТО, волонтерам і всім небайдужим українцям, котрі мужньо та самовіддано борються за збереження цілісності та незалежності нашої Батьківщини.

Ми маємо бути гідними місії, покладеної на нас долею, мусимо підтримувати та продовжувати героїчні досягнення наших предків і стати гордістю для нащадків.
Нехай наша діяльність осяюється світлими справами задля розвитку і зміцнення держави, добробуту і розквіту духовності народу.

Зичу всім дорогі липівчани щастя, добра, миру, злагоди та подальших великих звершень на благо Українського народу.

З повагою, Микола ГРУШКО

Дорогі липівчани та гості нашого міста!

Прийміть найщиріші вітання зі Святом Водохреща, Богоявленням Господнім, Святим Йорданом!

У цей світлий день все місто відчуває себе великою та єдиною родиною. Липівчани купаються у річці і всі ми відчуваємо піднесення і радість.
Тож нехай такий гарний настрій буде з нами у всі дні року.

Нехай свята вода, благословенна самим Господом, зцілить кожного із нас, наші душі і тіла.

Щиро бажаю, щоб ми очистили свої серця від усього недоброго і наповнили їх любов’ю, миром та великим бажанням бути гідними людьми, українцями, християнами.

З повагою, Микола Грушко